K-dg-c biraz uzun olacak ama yazmak istedim,lütfen doktorunuzu iy araştırın sadece yorumlara yıldızlara ve bakarak gitmeyin insanlar öyle ticarete dökmüşler ki bu işi duygularımızla oynanıyor.yarı yolda bende çok bırakıldım onca ücrete rağmen… Devlet hastanesi rapor çıkarmak için bana uygun olduğumu söylemişti yani sizin eşinizin durumuna göre değişiyor, benim tüplerim tıkalıydı,doğuştan rahmim yamuktu,pko sendromu vardı,kist ameliyatı olmuştum,miyomum vardı daha neler neler 😌 yani sağlık durumunuza bağlı bulunduğunuz şehirdeki araştırma hastanesine gitmenizi öneririm, daha detaylı bilgi verirler.Rabbim dileyen herkese nasip etsin,hiç kimsenin kucağı boş kalmasın ♥️