yagmuurry1 onu muayene etmeden anlayamazlar sende hissetmezsin zaten sadece sancı çekersin 😁 ilk kızımda sancıların yürüyerek karşıladım sancı gelince durup nefes egzersizi yapıyordum geçince yürümeye devam 😁 açıklık artıp doğumhaneye alınınca yatırdılar maalesef ama öyle çok dayanılmaz sancılar değildi ya sancı gelince gözümü açıp nefes egzersizi sancı geçince de uyuyordum 😂😂