Kbraogzzz benimkide o haftalardan şuana kadar 37+3 deyiz.Bas aşağı pozisyonda.
Aşırı sert heraketleride yok naif naif hareket ediyor.doktor gobegimin sağ tarafında kalçasının sol tarafta ayakları var dedi.bazen poposunu dikiyor.Bazen ayaklarının oraya doğru gidiyor.
Öyle bir sağ bir solda hareketler oluyor