Aynuromerbyr12 Canlarım az önce banyo sonrası ilk defa karnımın alt bölgesinde bir kaç baya belirgin kırmızı çatlaklar gördüm çok üzüldüm beklemiyordum ne yapmam lazım kırmızı çatlaklar daha mı kolay tedavi edilir bu arada 27 haftamdayım erken mi başladı
Deniz59 Aynuromerbyr12 benim daha erken başladı 27 haftalık oldum çoğalmaya başladı Çatlayan çatlıyo yapacak bişey yok
Aynuromerbyr12 Denizyildizii ya annem 4 çocuk doğurdu kız gibi karnı var herşeyim anneme cekmiş niye vücudum çekmemiş😭
Suleasyaa Evet beyaza dönmeden daha çabuk iyileşiyor bol bol su içip günde 2 -3kere suan kullandığınız çatlak kremi neysw kullanmaya devam edin. Beyaza dönünce mqlesef geçmesi zor
Aynuromerbyr12 Suleasyaa bio oil ve bebek yapı kullanıyordum ama ne yalan söyleyeyim haftada bir günde iki defa kullansam geçer mi
Suleasyaa Aynuromerbyr12 bebek kanala girince benim de bir anda alt karnımda çıkmıştı duştan çıkmadan vücudum ıslak iken bebek yağı sürdüm. Onun dışında günde 3 defa kantaron yağı sürdüm cok şükür 1 haftada tamamen geçti. Eminim sizinki de kısa sürede geçecektir. 36.haftaya kadar bir tane çatlak olmamıştı. At kılı fırçası ile sürekli fircalayip kan dolasimini hızlandırdım