Nazlis1 Çok şükür rabbime mucizem için . 9+2 deyim . iğrenmelerim,ağzımın tadının olmaması ve şu halsizlik hastalıklı halim …. Ne zaman biter arkadaşlar ? Çalışıyorum bu yüzden normale dönmeyi bekliyorum .
Ilayda08 Nazlis1 Benim ilk trimester ful boyle gecti ikinci trimestere girdim o hafta bicak gibi kesildi hersey 😊 simdi 3. Trimestere yaklastim sukur
Ozge-1121 Ilayda08 ucuncu trımesterdeyım 28+3 ne yazıkkı yenıden basladı bulantılarım uykusuzluk halsızlık gecermı aynı durumu yasayan varmı kızlar yaa
Ilayda08 Ozge-1121 yenidenmi basladi ay inanmiyorum ilk 3 aydaki o sancılı surec birdahami basimiza gelecek 😔
Mernush Haftada bitmişti bulantı ve kusma. İnşallah en yakın zamanda biter sıkıntılar. Herkesin ki farklı oluyor ve en sonunda geçiyor 😍