Mickeymouse ebeler hemşireler çok çok iyiler gerçekten memnun kaldım ve benim doğum yaptığım gün şansıma küçük oda kalmıştı açıkçası ben pek rahatsız olmadım zaten sancı çekmekle geçiyor zamanınız, öncesinde sancıdan sonra da bebekle ilgilenmekten pek bir şeyi gözünüz görmüyor. Doktorum sancı çekerken birkaç kez gelip gitti yanıma