Fatmasylp gayet normal. Karnın çok sertlestigi durumlarda dinlen. İlerki zamanlarda daha çok yaşıyorsun bu durumu. Dinlenmene ragmen geçmiyorsa doktorunla görüş. Genelde magnezyum başlıyorlar. Yada dozunu artiriyor. Sende evde Beypazarı soda içebilirsin. Ama çok ayakta duruyorsan genelde o yüzden olur kasılma. Benim hep akşamları olurdu. Dinlenince geçmişti.bbekte şuan aşağıda zaten. Hatta bu haftalarda hissetmen bile güzel. İlk gebelikte 25 e kadar uzuyor