İkiside kullanabileceğin eve sana göre degişebilir sen hangisini begenirsen onu al bence ben mobilya aldım kızım bir yıldır yatıyor gayet memnunum . park beşiği bazen otelde kaldığımızda kullanıyoruz çok aşagıda alırken zorlanabilirsin benim gibi pek uzun boylu degilsen ☺️