Malesef bulantı durumu kişiden kişiye değişiyor. Normalde çubuk kraker herkese iyi gelir fakat bende bir etkisi olmamışti. Bu dönem sabretmekten başka çare kalmıyor. 6.haftamda başladı. Şu an 14.haftaya giricem nerdeyse bitti. Daha iştahlı yiyorum artık. İlaç olarak zofer iyi gelmişti. Bir de gece yatmadan 2 tane prilam içiyorum hala. Onu da yakın zamanda bırakırım diye düşünüyorum. Allah yardimcımız olsun🤲🏻