ahlasinannesi Kızlar yarın 40 hafta doluyor. Bugün sabahtan beri sancılarım 30 saatte bir olmaya başladı. Oturunca daha çok oluyor. Nişanımda gelmedi göbeğimde çok inmedi daha. Birde kabız gibiyim. Ne yapmalıyım
Seyma46-46 ahlasinannesi 30 dakikada bir geliyor galiba. 5 dakikaya düşene kadar bekleyin ve her doğum nişan ve su gelmesiyle başlamıyor düzenli sancıylada başlar
ahlasinannesi Seyma46-46 dakikada yazcaktım canım evet. 5 dakıkayı beklicem ama diğer belirtiler olmayınva ve kabız olunva gaz sancısı mı diye düşündüm ama o kadar olmaz hheralde.