Kızlar ben maddi durumdan dolayı devlet hastanesine gidiyorm sonra üç ay kaldığında özele giderim doğumu orda gerçeklestiririm diye düşündüm. Ama ne kadar doğru bilmiyorum özeller son aylarda gidersem almazlarmis . Tayini çıkanlar illa gidiyor onların mazereti belli. Acaba almazlar mi cidden böyle bir şey yaşayan varmı? Birde doğum paralarını nakit mi alıyorlar karta çekim de yapılıyor mu?