babymert061 Merhaba 35 haftalık gebeyim kordon dolanması olduğundan hergun nst takıbındeyim. Çoğu kişi kordon dolanması olduğundan normal doğum bebeğin için risk diyor. Doktor ile henüz görüşmedik. Kordon dolanması olup tek kat, normal doğum yapan var mı?
Lulemom babymert061 instagram da furkan kayabaşoğlu anlatmıştı, riskli bi durum değil falan diye ama her doktor farklı düşünüyo sanırım bu konuda 🤔
Milenka babymert061 @op.dr.cananacardemir instagram sayfasında bu konuyla ilgili yeni gönderin paylaşmis bakabilirsiniz.
Kvsraykt babymert061 ebem 3 kere bile dolanıp normal doğum yapılabilir demişti önemli olan hala beslenebiliyor olması düğüm bile olsa akış hala devam ediyormuş bu tek başına sezaryen sebebi değil demişti
Suleasyaa 1 kere dolanmış ise sıkıntı olmadan doğum yaptırıyorlar ama 2 den fazlası bebeği riske atıyormuş sanci suresi vs uzar ise bebek strese girebiliyormus
Mehdisram CNım benimkinin 3 kez kordon dolanması yaşamıştı doğum ednasında sanırım önceden hiç söylemedi böyle biley ultrasonda belli oluyor mu onuda bilmiyorum ama çocuk çıktı sağlıkla şükür normal doğum yaptım ama boğulma tehlikesi atlattı strasyonu düşün olduğu için iki gün gözlem altındaydı emzirdim çok şükür sonr açıktı biley olmadı sonrasında çok şükür 😇🙏🏻
Beety26 babymert061 ben riske atmadim..sezeryan oldum dun. Bebekte 1 gostermisdi ultrasin Ama dogumca 2 kardom dolanmasi cikti Bir bogazinda Bir belinde
Parinas babymert061 bende 34 haftadayım. 32 haftada tek kat kordon dolanması olduğunu öğrendim boğazına ama normal doğuma engel değil, çözülebilir tekrar dolanabilir hatta bi kat daha dolanabilir hiç sıkıntı değil dedi doktor. Düğüm olması sıkıntıymış
tugbakaragul babymert061 tek kat dolanması normal doğuma engel değil diye biliyorum ama bunun kararını en iyi verecek kişi doktorunuz.. bebeğin duruş pozisyonu sizin normal doğuma elverişliliğiniz vs bebeği ne kadar etkiler bunlarla birlikte bir karara varır doktorunuz. İnşallah sağlıkla gelsin♥️