Biz de Cumartesi 32 ye gireceğiz inşallah 🙏🏼
aynen dediğiniz gibi iyice hareket kısıtlaması yaşamaya başladım bende.Oturmak,kalkmak,eğilmek baya zorluyor.Ben de bir evham başladı daha hiçbir şey hazır değil,hastane çantası odası vs başlanmadı bile 🙈
sizler başladınız mı ?