@Elmayanaginannesi ben alacağım zaman bana verilen tepkiyi yazmışssın. Dört ay izinli olacaksın emzirirsin falan falan. Tabi ben dinlemedim aldım ve iyiki de almışssın dedi o çok bilenler. Doğum yapınca hemen süt gelmiyor çocuk emmek istemiyor gelmediği için. Pompa ile sağarak süt gelmesini sağladım ben ve bu dört günümü aldı.