Gün içinde hiç hareket etmiyor ama taaa ki işten gelip yatağa uyanınca başlıyor bizim minik sabaha kadar beni uyutmuyor ya ..Takla atıyor sanki karnimda normalde 19.haftada ultrasonda 20+1 çıktı 295 gram..Gece bebegi karninda oyun oynayan var mı? 😀Doğunca da mı böyle olacak acaba