ZeynepUstaaa allah allah hangi şehirdesiniz hastaneden hastaneye değişiyor sanırım ben ikinci doğumumu devlette yaptım kendileri sordular bana bağlatmak istermisin diye o zaman 22 yaşındaydım şaşırdım 🤷♀️ Şimdi özel hastanede doğum yapmak istememin sebebi doktorumu çok seviyorum çok ilgili kendisi bide zaten son doğumum olucak insallah bi özel hastanenin rahatlığını yaşamayalım mı yani😂🙃