aleff izmir can hastanesinde sezeryan dogum yapan var mi? ustumuzu odada mi degistiriyorlar ameliyathaneye giderken onlukle mi gidiliyor?
baloglu1 aleff ben normal doğum yapmıştım o hastanede odada önlüğü giydirdiler doğumdan sonrada doğum yaptığım yerde geceliğimi giydirmişlerdi önlükle çıkartmadılar . Sezeryan farklı olabilir tabi
AyazAdamom aleff sezeryan doğumunu orda oldum odanda önlüğü giydirip doğum bitince odanda geceliğini giydiriyorlar.
bukusum aleff hyr canim. Dogum basladigi anda giydirdiler onlugu. Dogumdan sonra ugusma gecince kendi geceligimi giydirmislerdi. Muhtelemen senin de oyle olur.