Susamtanem2 Güzel anneler hem stüdyo hem dış çekim için 2 elbise seçmem gerekiyor oğlum olacak siz olsanız hangisini seçerdiniz 5 numara kırmızı henüz kimse giymediği için resmi yok.
Susamtanem2 sehrengiz_8 açıkçası bende bunları sevdim ama minyon ve çok beyaz tenliyim 5 numara kırmızı çok mu iddialı olur diye düşünüyorum
Susamtanem2 Yavuzun-1annesi2 açıkçası bende bunları sevdim ama minyon ve çok beyaz tenliyim 5 numara kırmızı çok mu iddialı olur diye düşünüyorum
annesinin_beybisi Susamtanem2 bence beyaz tenliysem kırmızı çok yakışır ama 3 numara bence omuzlardaki detayları sanırım çok fazla abartı geldi bana
Yavuzun-1annesi2 Susamtanem2 hayır bence çok güzel olur beyaz tenliye ben kırmızı yakıştırıyorum çok şık duruyor 😃😃 hem bikere olcak sonucta abartı olsa ne olur kız😅😅