Gizemmm12 Haftada beta hcg değerim 2000 civarı çıktı doktorum keseyi göremedi 2 ay önce kürtaj oldum o bebeğimde 5. Haftada kese görünmüştü ve beta değerim 14.000 civarıydı normal mi bu durum başına gelen var mı?
lina1233 Gizemmm12 benimde değerlerim hiç ikiye katlamadı hep düşüktü. Hatta dış gebelik teşhisi konuldu. Doktorumuzu değiştik. Şimdi ki doktorum bu değerlerin normal olduğunu ve kesinlikle dış gebelik olmadığımı söyledi. Şimdi 7 haftalığım. Doktor değiştirin olmadı.
Gizemmm12 lina1233 doktorum olumsuz hiçbir şey söylemedi zaten öncekinde değerim 5 haftalıkken fazlaydı şimdi de 5 haftalığız ama az gibi geldi bana önceki bebeğimi kaybettiğim için bu sefer fazla pimpiriklendim
elifbzdmr28 lina1233 Benimde degerim ikiye katlamiyo ama kese göründü dusuk riski de var sence normale döner mi progeston kullanmaya başladım bugün çok fazla enduseliyim ve korkuyorum da
lina1233 Gizemmm12 ha anladım. Benim doktor işini ticarete döktüğü için bana bu süreci zehir etti. Olumsuz bir durum olsa söyler diye düşünüyorum sıkma canını Allahım kalbindeki sana hayırlı etsin 😘🙏🏼
lina1233 elifbzdmr28 aynı durumdayız bana da aynı ilacı 100 mg verdi Doktorum. Amniyon sıvım az, düşük tehlikemde var. Bol bol dinlenelim inşallah atlatıcaz bu süreci ben inanıyorum 🙏🏼 Allah yardımcınız olsun inşallah dua edeceğim size de🙏🏼🙏🏼
elifbzdmr28 lina1233 çok teşekkür ederim bende sizin icin dua edicem inşallah sorunsuz bi şekilde alırız bebeklerimizi kucagimiza 🙂💜