Gizemydag Merhaba kızlar 9+3 haftalık hamileyim başlarda çok halsizdim şimdi de bulantım başladı sizcede bu haftada olması normal mi sizin nasıl geçti çok kötü hissediyorum kendimi😢
Papatyam02 Gizemydag evet cnm nırmal kısıye gore degısır elbet bende sadece sabah bulantıları olmustu kahvaltı yapınca gecıodu 12. Haftadan sonra tamamen bıttı
Deletedmom_33 Gizemydag 9+0 9+2 9+5 de oldu bugün 10+0 im. Erken kalkarsam genelde çok bulantısız kusuyorum. Onun harici pek bulantı kusmam yok
Deletedmom_33 Gizemydag Dediğim gibi 9+0 da sabah kustum sonra 9+2 de ve 9+5 de. Diğer günler hiç bulantım olmadı. Şuan 10+0 im
KubraAydin Gizemydag benimde aynı özellikle sabahları çok kötü oluyorum su içsem çıkarıyorum akşam saatlerine doğru rahatlıyorum , iki gündür prilam diye bir ilaç var onu içip uyuyorum iyi geliyor günüm sıkıntısız geçiyor
Senakarabey Gizemydag ilk kızımda 26. Haftaya kadar her akşam serum taktırarak ayakta duruyordum. Şuanda da 9 haftalık oldu bu ilkinden bin beter. 3 kilo vermişim şimdiden serumlar dahi gayda etmiyor. 😔😥