Hiraa Kızlar merhaba 1 ay sonra sakarya adatıpta dogumum olacak nasıpse adatıpta dogum yapan varsa yanınızda kac kişi kalabılıyo bılgınız var mı mesela ben annemi bırakacam yanımda esım de olsa olur mu 2 kişi kabul edıyolar mı
Elita Hiraa bende burada bekleyim. Aynı şekilde 1 ayın sonunda benimde doğumum olucak ilk konuşmada pandemi şartlarına göre hareket ediyoruz 1 kişi kalır demişlerdi. Ama emin değilim şuan ki durum nasıl bende merak içindeyim 🤷♀️🤗
Byzadmrl Hiraa Ben 2 ay önce adatipta doğum yaptım sadece 1 kişinin yanımda kalmasına izin verdiler 😊
Hiraa Elita ben ozel klınıge gıdıyorum canım metin mutlu dıye bır doktora 3 hastaneyle anlaşmalı bende adatıpı sectım onerıldı cok dıye sen kıme gıdıyosun
Hiraa Elita aslında cok bılınen ünlü bi doktor bıraz yaşı var ama cok tecrubeli ben asırı memnunum canım tuba hanımı duymustum onu bıde orada reyhan hanımı cok onerıyolar rabbım saglıkla kucagımıza almamızı nasıp etsın ınsallah 😍
BabyT3012 Elita memnun musunuz bende ona gelmeyi düşünüyorum normalde İlknur hanıma gidiyordum fakat vazgeçtim artık
Elita BabyT3012 kişiden kişiye değişir ama memnunum Allah bozmasın. Benimde 2. Doktorum. Sağolsun ilgili, ulaşılabilir, tedbirli, takibi güzel, yönlendirmeleri yerinde, ben takibinden de memnunum. Umarım tercih ettiğinizde sizde pişman olmazsınız 🤗
Elita Hiraa doğrudur ben sakarya lı değilim. O yüzden duymamış olabilirim. 🤗 Araştırarak bulduk kendisini sağolsun memnunum kendisinden. Amin hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza 🤗
Elita Byzadmrl bende duydum geçen gittiğimizde azcık ağzını aradım. Tam net bir şey söylemedi ya hazırlık aşamasında ya da karar aşamasında ama doğum sözünü aldım. Klinik de olsa hastanede değiştirse sorun yok giderim ona. Yüzüp yüzüp sonuna geldik 🤗
Byzadmrl Elita Bence de bırakmayın doğum anında beni çok rahatlamıştı iyiki Tuba hanımi tercih ettim demiştim 😊
Elita Byzadmrl çok sevindim güzel Bi doğum geçirmenize . Umarım benimde sorunsuz ilerler herşey 🤗 bebiş nasıl iyi mi. Alıştınız mı birbirinize