Canselyaren Kızlar abartısız iki dakkada bir damla damla yanmamidir sancimidir idrar oluyor ikinci gebeliğim bu ilki gebeliğim de hiç yoktu böyle enfeksiyon olabilio ki acaba🥺ama böyle saniyelik sancı gibi oluyor
Deletedmom_33 Canselyaren Enfeksiyon veya sistit denilen olabilir. İdrar yaparken sistit de bıçak sokuyolar gibi acı olur bir kaç damla gelir filan.
nevamm1 Canselyaren veriyor önce idrar testi istiyor sonra tek kullanımlık şase toz veriyor ben ayda bir kullandım şuan yok çok şükür çok kötü ağrı yapiyordu idrarım gelince 😣
sedefyarsii1 Canselyaren evet veriliyor bende çok çektim hala da ara ara çekiyorum ilacın anlık faydası oluyor malesef kesin çözüm asla bulamadım hijyene dikkat etmek tuvaletinizi tutmamak bol su içmek gerekiyor bunlara dikkat ederseniz şikayetleriniz azalır
Canselyaren sedefyarsii1 Normalde teharetimi bile sirkeli su ile alırım iç çamaşırı asla utusuz girmem yinede oluyor iste
Hilal-95 Canselyaren boll su iç gidene kadar doktoruna ama kesin bi tahlil yaptırman lazım kuzum ağrılıysa geçmiş olsun
Canselyaren Hilal-95 Günde 3 litre su içerim ya aslında çokta dikkat ederim temizliğine niye böyle oldu bilmiorum
Hilal-95 Canselyaren oyuzden işte genelde çok temızlendiği için oluyor bende öleyim hemen bıyerdn kapıyorum dikkat etmeme rağmen bide gebelıkde çok oluyor saşe fln verirler geçiyor snra
sedefyarsii1 Canselyaren oluyor malesef bende çok dikkat ediyorum özellikle ilişki sonrası çok oluyo ona bile artık kolay kolay yanaşmıyorum yine de oluyo çekcez mecbur bu belayı bir yıldır kullanmadığım ilaç gitmediğim doktor kalmadı iğne tedavisi bile oldum ama yok sürekli tekrarlıyo😓