24+1 deyim. Geçen perşembe hafif grip gibi başlamıştı 2 gün sonra çok ağırlastim. 2 gün hic kendimi bilmeden kas ve eklem ağrısıyla hep yattım sürekli kustum sonra parol icip terledim ayaklandim ama öksürük ve balgam arttı. Dün bir hastane test almadı. Bugün başka hastanede test verdim ve pozitif geldi. Tüp bebekle hamileyim ve diyabet hastasiyim. Annemide durumu ağır hastane yarışı yapıldı bana bebeğine ve anneme duanızı esirgemeyin