Ezgi1211 Kızlar 26 sında yumurtlama gördüm ve değerlendirdim adetime şuan 4 gün var ama benim her yerim ağrıyor böyle özelikle kasıklarim karnımin yan tarafı bilmiyorum yada adet belirtisi Kizlar çok takıyorum 😕
Fatmatev Ezgi1211 Canım adet belirtileriyle gebelik belirtileri hemen hemen aynı zaten adet gününü beklemekten başka çare yok stres yapmamaya çalış 😊😇
Zeysezer Ezgi1211 yumurtlama değerlendirdikten sonra ağrılar olur mutlaka ama belirtiler çokbenzer maalesef bekleyeceksin biraz ☺️
Minik_mucizem2 Ezgi1211 genelde her ay böyle olurmuydu. Bu ay her aykinden farklıysa sizin için daha önce adete bu kadar zaman kala böyle biseyler yaşamadıysanız adet ağrısı olmayabilir
Tusami Ezgi1211 26 Temmuz da mı yumurtlama gördün?? Adetine nasıl 4 gün var?? Yumurtlamadan 14 gün sonra adet olursun adetine 4 gün olması imkansız
Ezgi1211 Fatmatev geç yumurtlama oldu ya acaba nasıl olabilir ilk defa ovulasyon denedim canim çok takıyorum
papatya56 Bende 26 da catlama gordum üç gundür beyaz akıntım var kasıklarım agrıyo adetımı beklıyorum
Minik_mucizem2 Ezgi1211stresten düşünmekten psikolojik te olabiliyor inş hamilesinizdir . Güzel ve iyi düşünün asla stres yapmayın her şeyi olumsuz etkiliyor çünkü 😔
Ezgi1211 Tusami canim her ay yumurtlama değişiyor geç yumurtlama oldum adetten itibaren testini yaptım ve o güne geldi belki geç döllenme olcak hiç belli olmaz yumurtlama dönemlerini uygulamaya göre hesaplanıyor çünkü yanıltıyor
mco Ezgi1211 Canım umutlandırmak istemem ama gebelik ilk belirtileri adet belirtileriyle neredeyse aynı benim extra sırt ağrım vardı bir de göğüslerim çoook hassastı inşallah gebesindir 🥰🌸
Sultanbulgi Günlerce adeti bekledim durdum çünkü bildiğiniz adet sancısıydı günüm geldiğinde test yaptım şuan 34 haftalık hamileyim Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah güzel haber alırsın 💙
Kubbbraa Ezgi1211 bi tarafta ağrı varsa seninki yola çıkmış geliyo olabilir😁 hayırlısı olsun hakkında eskiler öyle der aynı adet ağrısı gibi bide göğüs ekleniyor tabi