BayanZuzu Önceki postumdan hatirlarsiniz beni oğlum 12 günlük oldu göbeği çoktan düşmüştü o gün gittigimizde doktor intaap olmadigini soyledi alkollu pansuman yaptı fakat oglumun göbeği su skilde kabuk gbi ama bı tuafima gitti sanki sizce normal mi [url=https://www.hizliresim.com/tqgc7a3]
BBYaman BayanZuzu evet normal zamanla iyileşiyor ve eczanelerde gobek bakım seti var ondan kullanabilirsin