Dilara0638 Gokcekatun_ herkeste yerleşme kanaması olacak diye bi şart yok ama ben 7 haftalıkken yaşamıştım düşük riski var ama yerleşmeyede çalışıyor olabilir demişti doktorum bu şekilde olan olmuştur ilk başlarda olan olmuştur değişir yani
nevamm1 Gokcekatun_ olmaması daha iyi çoğunlukta olmuyor zaten merak etmeyin çok stresli oluyor düşükmu yerleşme kanaması mi çok stresli doktorlar bile net birşey söylemiyor o gibi durumlarda.