Kızlar 35 haftalık doğum yaptım SeZeryan oldum. Sancılarım 100leri buldu kist olduğu icin mecburi SeZeryan oldum. Ve bebeğim sı an kuvezde solunum desteği alıyor. Dualarınıza ihtiyacımız var . Bebeğimizin adı Asya . Bu durumu yaşayan var mı bebekleriniz çabuk zamanda toparladı mı?