papatya56 Bu ay yumurtlama takıbı yaptım klomen kullandım 23 25 degerlendırdım 26 da catlama oldu iki gundur beyaz krem gibi akıntım var kasıklarım ağrıyo normal mıdır 10 agustos adet gunum 11 gün var
sweettyy19 papatya56 catlama sonrasi 3 gub yine degerlendirmek gerekiyormus catladigindann olabilir akinti :)
sweettyy19 Benimse suan pembe kirmizi akinti basladi sanirim adet doktor bana 2. Günü gel dedi bugun 1 mi saymaliyim yoksa kırmızı dönünce mi 1gun olur