Mrvweeeeee bendede soğuk algınlığı var bir kaç gündür. Doktorumun tavsiyesiyle parol, ımunol kapsül( C vitamini)günde 2 kez, pastil günde 2 kez. Kullandım rüzgarda kalmamak gerek. Meyve ve bol su. Tarhana çorbası, tavuk suyu çorbası iyi gelebilir. Öksürük insanı korkutuyor test yaptırmakta gerebilir. Çok geçmiş olsun