Dilekdilekk Hayırlı akşamlar kızlar 10+5 haftalık hamileyim ama mide bulantısı,uykuisteği,halsizlik,hiçbir şekilde şu saate kadar bunlardan birini yaşamadım bu şekilde hamilelik geçirenler var mı ? Bu normal mi belirtiler mutlaka herkeste olması gerekiyor mu
Lulemom Dilekdilekk hayır bende hiç bişi yaşamadım. 2-3 hafta sadece koku hassasiyeti yaşadım. Sonra birden oda kesildi, çok şükür sıkıntısız dertsiz tasasız 36+2 olduk bile. İlla olacak diye bişi yok yani.
bykarakan Dilekdilekk bende hiç yaşamadım 33. haftadayım sertleşmesi ve hareket etmesi dışında belirti yok bencr çok şanslıyız şşş 🤫😅😅
Dilekdilekk Lulemom ya maşallah alparslanannesii1661 hiçbir belirti olmayınca ister istemez tedirgin oluyorum 🙈🙂
Sevdq Tatlım seni korkutmıyım ins güzel geçer de tadını çıkar cünki bende 12. Haftadan sonra başlamıştı