Elisammmbade Nst de hiç sancım çıkmadı ama çatı muayenesinde ilginç ki 5 cm açılma var dua edin kızlar yatışım verildi🥰
Blgesronel92 Elisammmbade kontrol amaçlı mı gittiğinizde öğrendiniz açılma olduğunu herhangi bir belirti oldu mu
Elisammmbade Blgesronel92 Hiç bir belirti yokken kontrol amaçlı geldim. Açılmam varmış şuan yatışım yapıldı 🥰
Kristalbayan Canım sağ salim kavus bebeğine inşallah 🤲🥰sende bize et kendi sancimiz gelsin dogumumuz başlasin tetikte bekliyoruz ama gelen yok 🤭
Zrb0668 Rabbım sağlıkla sıhhatli kucana almayı nasip etsin canim bir avazda kurtul insallah Rabbım yar ve yardımcın olsun içinde bizlerde dahil🤲🤲