Kbryyy hımm maalesef pek pozitif bi öğün sırası değil😔 ben de eskiden öğle yemeği vs yoktu gevelik şekeri çıkınca diyetisyene gitmiştim. Kahvaltı-ara-öğle-ara-akşam-ara öğün şekilde düzene girdim. Hem hiç kilo almadım hem de hiç acıkmıyordum, krizler baya bi azalmıştı çünkü kan şekeri dengeleniyor. Siz şimdi hem geç kahvaltı hem de ara öğünler düzensiz vs krizleriniz ondan da artıyor emin olun. İmkanınız varsa biraz saatlerinizi düzenleyin farkı göreceksinşz😇