ozlemtemel Kızlar bebeğimin bi böbreğinde genişleme varmış en son 7ydi şuan 9 olmuş böyle bi durumla karşılaşan oldu mu doğduktan sonra bir sorun oldu mu
Kbryyy Benimde bebeğim de var kız bebek benim ki. Doktor bugün doğduktan 24 saat içinde idrarını yaparsa hiç bir sorun olmaz dedi