Gizem95 Kızlar merhaba lütfen yaşayan ve fikri olan cevap versin rica ediyorum 🙏🏽29 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim ilk gittiğim doktor suyumun sınırda olduğunu ve rahim ağzının 22 mm olduğunu söyledi. Sonra farklı bir doktora gittim içimin rahat olması için oda suyumun normal olduğunu rahim ağzında yumuşama olduğunu ve 24 mm olduğunu söyledi. Başından beri idrar yolu enfeksiyonum vardı yine varmış oyuzden bu sefer fitil ve antibiyotik tedavisine başladı. erken doğum riski taşır oyuzden önlem alalm gibisine konuştu. Çok endişeliyim çok kötü bi durum mu bu ilk gebeliğim ne düşünceğimi inanın bilmiyorum 🤷🏽♀️ şimdiden teşekkürler 🙏🏽
ilknurtonga Gizem95 progestan vermedi mi bence kullansan daha iyi olur kısalık var ve yat tuvalet dışında kalkma bence
ilknurtonga Gizem95 çok saçma bende daha önce 2 düşük yaptım doktorum serklaj dedi istemedim ben progestana başladı o da sonuçta erken Doğum riskimiz var bence başka dr a git söyle iste ve dinlen yat