Gulsah6634 Merhaba kızlar nasıl lahusa takımları tercih ediyorsunuz pijamalı mı gecelikli mi daha uygun bir de doğum anındaki kiloya göre mi almak lazım yoksa kilo hemen gider diyorlar ona gore mı almalı
hepoyleolurzaten Gulsah6634 ben lohusa takımı almadım, lcw den bir üstü düğmeli pijama takımı birde yine üstü düğmeli gecelik aldım. Beden olarakta xl tercih ettim tahmini olarak 😊 hem böyle fiyat olarakta uygun geldi.