Ozgeyagiz Kızlar ilk gebeliğimden tam 7 sene geçti ve sezeyandı… Şimdi de sezeryan olucak ama ben cokk paniğim bugun doktorum Ağustos 16′ya sezeryan günü verdi daha yeni sezeryan olanlar yazsın.. Nasılsınız nasıl geçtii