Ruken2434 gaz sancısını 10 gün çektim malesef yapacak pek birşey yok ona bana neler neler verdilerde olmadı. Gaz sancınız olduğunu belirtin ona uygun bi kaç bişey veriyolar lavman yaparlar belki. Bende işe yarayan şey arabada sarsılmam ve ılık duş umarım çabuk atlatırsınız