eaktr sukranipek benimde bugün randevum vardı 36+3 oldum şimdi, başı ters dönmemiş henüz, son ana kadar beklicez dedi, bol bol yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi😪 inşallah dönerler hayırlısıyla🙏🏻🙏🏻🙏🏻