hope-full Kızlar sıcaklardan mahvoldum eve soğutucu alalım dedik klimalar pahalı ve kiracıyım o yüzden kule tipi vantilatörler var onlardan kullanan var mı? Soğutuyor mu?
Ankara_06_ hope-full Soğutuyo canım bizde kule tipi aldık sabaha kadar açık o olmasa yatamam eşime diyorum en iyi arkadaşım oldu diye😅😂🤣.
hope-full Ankara_06_ ayy çok sevindim 😅 hangi marka peki kullandığınız? Ben de hemen alıcam artık işkence oldu 🔥
Ankara_06_ hope-full Airking Jova canım markası. Trendyolda uygun geldi bana fiyatı. Dışarıdaki mağazalara baktım uçuk fiyatları.