Duyguhd canım kardeşim, sabahtan beri aynı isyanlardayım bugunum zehir oldu. Bizler anne adayıyız herşeyi daha detaylı düşünüyoruz, ben bir çiçeğe kıyamıyorken o insan müsveddesi hainler ormanlarımız canlarımızı yaktı :( yazdıgın herşeye harfiyen katılıyorum. Çocuklarımıza iyi bir ülke bırakmak zorundayız, huzurlu evlerde şehirlerde büyümeliler