Selam arkadaşlar ben 1 hafta önce suyumun gelmesiyle 38. Haftada doğurdum. Çok dertli ve öfkeliyim gece 3 buçuk gibi suyum geldi hastaneye gittik ve nar sancım çıktı ben hissetmiyordum açıklığım 20 dakikada 2 cm olmuş. Doktoruma haber verildi ve doktor çocuk kiloluydu en son şuna kaç bilmiyoruz normal doğurtmazsın normal istersen eve git 1-2 gün bekle bende yola çıkılan başka doktor doğurtur dedi ben şok oldum ilk bebek korku napıcağımı bilemedim sezeryana girdim aklıma geldikçe ağlıyorum 20 dakikada 2 cm zaten açılmış o anki şaşkınlıkla kabul ettik medicalparka gidiyordum aylarca verdiğimiz paraların haddi hesabı yok uğraş dur en son bu yapılsın olabilecek bişeyi alelacele kendi işlerine geldiği gibi yaptılar lütfen akıl verin ben mi yanlış düşünüyorum kızım 3700 doğdu Buarada