Yeniyim Karni büyüdükçe tüylenme yapanlar kimler?Karnım çok fazla büyük değil daha 13 haftaligim ama karnimda tüyler çoğalmaya başladı normal bisey mı bu?
yigitegenin_annesi Yeniyim depsizoo ya ben jillet vurdum 😕o tüy kıl olarak bana geri döndü 😂😕ağda vursam esiksine geri dönermi😂biraz zor ama 🙂
Babyahu Yeniyim hiçbir krem ve yağ kullanmadım ama aşırı tüylendim alsam bile 1 hafta dayanmıyor hemen geri çıkıyor
deno1 Yeniyim cok fena benimde hemde siyah hem belim hem sırtım cok belli esimde gördü şoka girdi nolmuş sana dedi sanırım beni hormonlar baya etkiledi hic inanmıyorum bunlar geçmez bence🙁
hope-full Benim de tüylendi sanki 19 haftalığım. Acaba kullandığım yağ mı yapıyo diyorum bio l kullanıyorum
Melos1 hope-full bende bebe yağı kullanıyorum benimde yumusak tüyler cıkmaya basladı. Ayrıca vücudumda bacaklarım ve diğer yerlerde hemen uzamaya basladı hormanlardan bence
Ztrsel hope-full bende de aynı durum oldu bio oil kullandıktan sonra artmaya başladı, bazı yağlar tüylenmeyi artırıyor sanırım
depsizoo yigitegenin_annesi dünmez 😀 anca lazer bak ben ne gadan şanslıyımki oldum olası tüylüyüm 😂 doğumu yapam kökten çözüm yaptırcam
Yeniyim yigitegenin_annesi ağda kökten çözüm değil yani eskisi gibi olmaz ama kıllarda azalma ve yumuşama olur
merve100 İlk gebelikte çıktı direndim direndim , dedim jel dökünce kaymayacak alet , ayrıca çok utandım aldım jiletle . O zaman kıl olmadı . Doğumdan sonra da çok çıkmadı . Şimdi daha 7. Haftamda kıl olarak çıktılar :(
Dilek94- 35+2 haftalık olduk öncedende göbeğin alt kısmını jiletle alırdım ki tüy fazla çıkmamasına rağmen hala alıyorum artma yok 😬