Suu okurken nefesim daraldı resmen canım cnm çok çok geçmiş olsun... Doğum belgelerine ne yazıldı acaba önce onu öğren birde seni eve gönderen asistanında seni gönderdiği günlerde olan belgeleri filan almaya çalış ve durumu bir avukat ile görüş..biran önce bebeğinle senin sağlılınıza kavuşmanınız dileğimle 🙏
Doğum yapmamış olan arkadaşlar da bu tarz durumlar çok az ve maalesef şans meselesi ...lütfen korkmayın ...tüm gebe arkadaşlara hayırlı doğumlar diliyorum