Kızlar sabahtan beri belimde ve karnımda bir ağrı var çok şiddetli değil ama rahatsız ediyor sürekli büyük tuvalete çıkma isteği var lavoboya gidiyorum bişey yok sadece akıntım var duş aldım ama geçmedi 38 haftaligim sizce napmam gerek hiç rahat değilim ?