Kizlar 15 hafta olduk bugün ve yesilimsi akıntım ve vajinal baskim vardi tahlil yaptirdim doktorum hafif idrar yolu enfeksiyonu var yüksek degil ama monurol kullan bol sivi tüket dinlen yeterli olur dedi ama sanki dünden beri bebeğimin eli ayağı cikacakmis gibi vajinada baskı var sanki elini ayagini vuruyor cikti çıkacak🙄 kızımda da öyle olmuştum da erken dogum riskin var demişti yine öyle olacak diye korkuyorum 2 hafta once kontrolüm vardı rahimde acilma yok demişti korkuyorum sizce enfensiyondan mi bu vajinadaki bebegin eli ayagi cikacakmis hissi🙄