yigitegenin_annesi olan çoluk çocuğa oluyor okul yüzü görmeden 1 yıl daha gecirecekler yazık vallahi şuan 2.sinifa geçmiş okuma yazmaya bilmeyen bir sürü çocuk var birde bunun üniversite boyutu var bu gençler bu ülkenin geleceği olacak ama okul yüzü görmeden mezun olmuş kalifiyesiz eğitimsiz gençler çok yazık vallahi eğitim sistemine dinamit dosediler resmen sırf ne için turizmden gelecek para için 🤷 o sektörde de
Çok ekmek yiyen insan var onlarada yazık tabiki yanlış anlaşılmasın ama bir yaz dişimizi sikabilirdik devlet destek verebilirdi etkilenecek sektörlere eğitim daha önemli tartışmaya bile kapalı gerçekten.