Evden çalışma yapıyordum 5 gibi lavaboya gittim bir baktım ki kan aklım çıktı varya beni görmeliydiniz😔 eşimle hemen hastaneye gittik doğumhaneye aldılar bi yandan ağlıyorum kücücük ultrason cihazı allahım bi an kurcaladılar kurcaladılar bulamadılar bebeğimi sonra gördük bide üstüne ses çıkarmıyormuş o cihaz ama kalbi atıyor dedi kanına bakalım dediler çok azda kan vardı iç çamaşırımda, doktora çıkarttılar beni bide orda muayene oldum çok güzel gördüm bebeği kalbi cok iyi atıyor sorun yok çok azıcık aşağıda kanama alanı açılmış normalde 10+1dim bugün, ultrasonda 10+5 çıktım buda iyi haber sorun yok prulaton iğne oldum duphastona başladım lütfen dua edin geçsin şuan kanamam yok geçti bitti Allahtan bebeğim çok iyi çok şükür🧿🥺💕