Selamlar kızlar 7+0 ız ve her yıl olduğu gibi bu yıl da faranjitim azdı ilaç kullanmak istemiyorum boğazımda nokta nokta kabartılar oluşuyor limonlu sıcak su içerdim hep eskiden ağrıyı yumuşatmak için limonlu su içme zararlı daha erken diyen oldu. Limon yiyen suyunu içen anne adayları,anneler var mı acaba ? Yada herhangi bi önerisi olan 😪