Pasaannesi Doğum yapmış kızçeler normal doğumu bekliyorum son 1 haftam var eğer olmazsa 20 temmuzda suni sancıyla başlatacak doktorum çok heyecanlıyım🤩🤪 sizlere sorum normal doğum yapmış olanlar doğumdan 1 2 gün önceki belirtileriniz nelerdi doğum nasıl başladı❓🤔
Sinmn Sancım başlamadan bir gece önce nişanım geldi.. başka da hiç belirtim yoktu 🙈 ne sancı ne açılma, bebek bile olması gerektiği kadar aşağıda değildi 😂😂 39+4 de hiç belirti yoktu, gece nişan geldi, 39+5 de kontrole gittim yine belirti yoktu ☺️ Gecesinde bir anda sancı başladı.. 2 cm açılmayla hastaneye gittim
Sinmn Pasaannesi günüm dolmak üzere napacağım, sezaryen mi olacağım, hangi güne karar versem derken bir anda sancı başlayıverdi.. sanırım miniklerin keyfine göre bu durum.. hakkınızda hayırlısı neyse o olsun ☺️☺️