Gkc92 @[silindi] 30 haftalığım sağ böbrekte 2.derece, sol böbrekte 3.derece genişleme var. Grade 2 ve 3. Sağ böbrekten bayramda taş düşürdüm ve 1 hafta bayram boyu hastanede yattım. Bugün doktora kontrole gittim iki böbreğe de katater takmamız lazım bebek bundan sonra daha çok büyüyecek baskı artacak genişlemeden dolayı ağrıların olur dedi. Kadın doğumcuma danıştım ağrın yoksa yapılmasın sonuçta cerrahi bir işlem olacaksın anestezi altında dedi kafam çok karışık. Taş büyüktü ve çok sancı çektim tekrar ağrı çekmek istemiyorum 1 hafta kavrandım 😓